• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звіт директора школи

Звіт

директора ПухівськоїЗОШ І - Ш ступенів станом

на 14.06.2018 року

Відповідно до “Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю” від 23.03.2005 № 178 щорічне звітування керівників є обов’язковим для забезпечення прозорості, відкритості і демократичності управління навчальним закладом; стимулювання впливу громадськості на прийняття та виконання керівниками навчальних закладів відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Основними документами, якими керувалася Пухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів протягом 2017– 2018 н.р. були Конституція України, Закони «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Національна доктрина розвитку освіти, Концепція національного виховання, Концепція загальної середньої освіти, Концепція громадянського виховання, Концепція екологічної освіти України, Конвенція про права дитини, Державний стандарт базової і повної середньої освіти, Державний стандарт початкової загальної освіти, Державна Програма розвитку української мови та інших національних мов, Комплексна програма профілактики і запобігання поширення алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та СНІДу серед населення, Національна програма патріотичного виховання, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства, Програма правової освіти населення, «Положення про середній загальноосвітній навчальний заклад», Статут школи, накази МОН України, накази департаменту освіти КОДА, накази відділу освіти Броварської РДА, статут школи, правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників Пухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Типові документи відповідають діючому законодавству, всім нормативним документам, що регламентують перебування учнів у закладі освіти, Конвенції ООН "Про права дитини".

Пухівська загальноосвітня школа знаходиться в комунальній власності територіальної громади Пухівської сільської ради. Юридична адреса навчального закладу: 07413 Київська область Броварський район вулиця Поштова,14.

Управління та фінансування здіснюється відділом освіти Броварської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатащю у 1966 році, земельна ділянка яка належить школі має площу 1,7 га. В наявності право власності на земельну ділянку та будівлю школи, а також технічний паспорт.

У школі працює 26 педагогічних працівників та 10 працівників з числа обслуговуючого персоналу.

Навчаються 159 учнів. Шкільним автобусом здійснюється підвезення всіх школярів села Пухівка.

Станом на 01 червня 2018 року до першого класу Пухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів зараховано 28 учнів.

Уся діяльність школи за попередній навчальний рік спрямована на реалізацію освітянських кроків.

1. Кадрове забезпечення.

У 2017-2018 н. р. штатними працівниками Пухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснювалась відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка.

На сьогодні 12 вчителів мають вищу кваліфікаційну категорію та 8 мають педагогічне звання “Старший вчитель”. Атестація вчителів здійснюється відповідно до вимог Типового положения про атестацію педпрацівників, в 2017-2018 р. атестувалися лише працівники дитячих садочків.

2. Методична робота.

У школі діє система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою «Впровадження особистісно - орієнтованої системи навчання та виховання учнів в практику роботи школи». Керівництво методичною роботою здійснювала ЗНВР Філоненко О.І., яка працює на базі методичного кабінету заступника.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих педагогів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об'єднань та творчої групи, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, тощо.

У школі працюють м/о: вчителів математично-природничих дисциплін, вчителів початкових класів, вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін, вчителів-словесників, художньо-естетичного циклу, класних керівників. Результативною була робота всіх методичних об’єднань.

Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, пройшли курси та отримали сертифікати, також мають вчителі і сертифікати за участь у семінарах та вебінарах. Педагоги школи а залучаються до роботи у проведенні та перевірці робіт ЗНО, у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференцій тощо. Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.

3. Навчальна діяльність учнів.

Протягом звітного періоду навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2017 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років. Усі випускники 9 класу склали державну підсумкову атестацію та отримали документи про освіту та учні 11 класу склали ЗНО, результати якого будуть зараховані як ДПА. За результатами річного оцінювання 9 учнів молодшої та середньої ланки закінчили навчальний рік на високому рівні.

У 5-11 класах вивчається дві іноземні мови (англійська та німецька мови) та факультативно польська. Налагоджена робота факультативів та курсів за вибором «Каліграфія з елеметами зв’язного мовлення», «Риторика», «У світі літературної казки», «Польськ мова», «Психологія спілкування», «Детектив у зарубіжній літературі» «Бібдіотеки світу», «Логічними стежками математики», «Розв’язування алгебраїчних рівнянь та їх систем», «Життєва компетентність особистості», надаються години для роботи учнів в МАН.

В школі організовано індивідуальне навчання для учня 4 класу Савицького Тимофія

У 2017-2018 н.р. було заключено угоду про співпрацю з КДПУ ім. М. Драгоманова, поки що з кафедрою інформатики.

Учні школи брали участь в районних предметних олімпіадах : маємо ІІ місце з хімії, ІІ та ІІІ з зарубіжної літератури, ІІ місце з трудового навчання в районних олімпіадах, також у нас є І місце в районі по захисту роботи МАН з зарубіжної літератури. Діти брали участь в міжнародному математичному конкурсі “Кенгуру”.

4. Виховна та позакласна робота.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпепечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти

традиції свого народу.У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

  • Превентивне виховання
  • Морально – етичне виховання
  • Художньо – естетичне виховання
  • Громадянсько-патріотичне виховання.
  • Трудове виховання.
  • Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.
  • Екологічне виховання.
  • Партнерство та волонтерство.

Школа займає активну громадську позицію та бере участь у всіх заходах, які організовуються в селі та районі

  • День села Пухівка
  • Заходи пам'яті жертв Голодомору.
  • Захід до Дня Збройних Сил України.
  • Відкриття Новорічної ялинки.
  • Різдвяні вечорниці.
  • Свято 8 Березня.
  • Свято Колодія.
  • Пам’ять Чорнобильської трагедії.
  • День перемоги над нацизмом у ІІ Світовій війні.
  • Школа (вчителі, працівники, учні та батьки) неодноразово брали участь у акціях “Чисте довкілля”, у благодійних акціях, коли збирали продукти харчування, одяг, іграшки та кошти для хворих дітей, дитячих будинків, будинків для людей похилого віку та переселенців з тимчасово окупованих територій.

В школі діє злагоджена система позакласної роботи, зокрема результатиано працюють гуртки:

- гурток стендового моделювання (керівник Мороз В.П.), вихованці якого є призерами районних, обласних та всеукраїнських конкурсів;

- гурток Кіокушинкай-карате (керівник Труба А.М.), вихованці якого є призерами району, області та України, гуртківець Омельченко М. Брав участь у міжнародних змаганнях у Німеччині і виборов ІІІ місце;

- гурток “Народна лялька” (керівник Шмиговська Т.М.) відомий своїми виробами в районі та області;

- гурток сучасного спортивного танцю (керівник Діхтярьова О.) ;

5. Право-виховна робота.

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні загально- шкільні лінійки та класні години,

- лекції, бесіди на правову тематику,

- анкетування,

- уроки правознавства, тиждень права (грудень) – вчителі Саваскул О.Г., Ревенко Л.П.,

- батьківські лекторії,

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями,

- відвідування проблемних сімей вдома.

Практичним психологом школи Вашук О.В. та соціальним педагогом Сосновською В.А. проводяться корекційно - розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Можемо похвалитись тим, що за звітний період ставлення учнів школи до здорового способу життя значно підвищилось, не траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. На обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх не має жодного учня школи.

6. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій:

    • інвалідів -4
    • чорнобильців -108
    • малозабезпечених –2
    • багатодітних – 25
    • напівсиріт – 5
    • сиріт і позбавлених батьківського піклування - 4
    • діти учасників АТО - 6

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у різних заходах. Всім дітям пільгових категорій пропонується безкоштовне оздоровлення. Також за бюджетний кошт діти пільгових категорій щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні. На початку навчального року для дітей були виділені кошти з фонду всеобучу.

7. Профорієнтаційна робота

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи - підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи. Активно в цьому році пройшов місячник профорієнтаційної роботи. Були проведені цікаві та інформаційно – насичені заходи: перегляд відеофільмів про професії, які є на ринку праці необхідними державі, проведення інформування представниками вищих навчальних закладі, відвідування днів відкритих дверей у ВУЗах, ярмарки професій у броварському центрі зайнятості. Значна профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки випускників свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі випускники працевлаштовані.

8. Співпраця з батьками.

Виховання учнів в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці із батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних зі світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків здійснюють контроль за порядком під час загально -шкільних заходів (Новий рік, випускний, вечір зустрічі випускників). Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Однією з традиційних форм роботи з батьками у школі є батьківські всеобучі. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, практичний психолог (проведено міні – педраду на базі 7 класу: батьки, діти, вчителі).

9. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет. Щорічно діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формується спеціальна медична група, а також уточнені списки учнів підготовчої та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано на базі ЦРЛ. Вони щорічно проходять медичний огляд за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у школі. Важливою складовою збереження здоров'я дітей є збалансоване харчування. У режимі роботи школи велике значення надається організації раціонального збалансованого харчування. Харчування учнів відбувається на основі районної Програми харчування учнів і вихованців Броварщини.

У школі з 01.09.2017 р. було організовано харчування для учнів школи, у тому числі:

  1. безкоштовному харчуванню підлягають:
    • учні 1-4 класів (за рахунок коштів освітньої субвенції);
    • діти-сироти та діти позбавлені батьківського піклування;
    • діти-інваліди;
    • діти з малозабезпечених сімей, які мають відповідні документи;
    • діти, батьки яких перебувають у зоні АТО або є часниками бойових дій;
    • 10% від учнів 5-11 класів, визначених рішенням органу місцевого самоврядування;
    • діти ГПД (10% дітей звільняються в повному обсязі);
    • діти ГПД (15% дітей звільняються на половину вартості);
    • діти, під час оздоровчого періоду у пришкільних таборах.

В 2017-2018 навчальному році у пришкільному мовному оздоровчому таборі задіяно для оздоровлення 27 дітей.

На оздоровчу кампанію на 2018 рік Пухівською сільською радою виділено 160 тисяч гривень. З цих коштів на учнів школи буде використано близько 150 тисяч. Знову ж таки першочергове право на оздоровлення мають учні пільгових категорій. Беручи до уваги те, що цьогоріч поїхати на відпочинок виявили бажання майже 60 учнів, після тривалих підрахунків і обговорень, співбесід з батьківським комітетом було прийнято рішення про те, щоб запропонувати батькам співфінансування путівки (частина коштів з місцевого бюджету, частина – батьківські кошти). Цього року учні поїдуть відпочивати у двох напрямках – 1. База відпочинку «Каштан» Татарбунарського району Одеської області, 2. Дитячий оздоровчий табір зміна с.Кирилівка Запорізької області.

У 2018-2019 навчальному році необхідно:

-продовжити роботу щодо здійснення контролю за медичним

обслуговуванням учнів;

- продовжити проведення просвітницької роботи серед учнів, батьків щодо здорового способу життя;

- оформити листи здоров’я на початок навчального року ;

- проводити фізкультхвилинку, загальнорозвиваючі вправи на уроках для профілактики захворюваності учнів;

- залутися до роботи у мережі «Шкіл сприяння здоров’ю».Проводити роз’яснювальну роботу з батьками щодо необхідності контролю за реальним станом здоров’я дітей, щодо важливості здорового харчування, співпраці із шкільною психологічною службою щодо формування навичок здорового способу життя.

10. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Протипожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного пронесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі (Філоненко О.І.).

На початку навчального року напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові, педраді в листопаді місяці, де вивчалося детально дане питання.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Хоча нажаль протягом минулого навчального року стався один нещасний випадок внаслідок сутички між учнями 2, 4 та 7 класів. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи. Весною 2018 року було проведено навчання з охорони праці, техніки безпеки та цивільного захисту для всіх працівників Пухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, а також всіма працівниками було складено залік.

11. Фінансово - господарська діяльність.

Будівля шкоди прийнята в експлуатацію 52 роки тому. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально – технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи частково проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти (зарплати вчителям, працівникам школи, премії). Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. За бюджетні та спонсорські кошти здійснюються поточні ремонти коридорів та приміщень школи, закупівля миючих, дезінфікуючих засобів для харчоблоку, внутрішніх туалетів. За рахунок благодійних коштів здійснюються ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Влітку 2017 року спонсорами було відремонтовано два пороги (центрального та запасного виходів, відремонтовано кабінет біології, придбано жалюзі, ноутбук, телевізор).

Протягом 2017-2018 навчального року за рахунок освітньої субвенції ми отримали кабінет фізики та інтерактивний комплекс. На початку навчального року за кошти місцевого бюджету було закуплено комп’ютерний клас. У нас є нова інтерактивна дошка.

На даний час з бюджету Пухівської сільської ради виділено коштів:

    • 175600 грн. – на поточний ремонт кабінету фізики;
    • 88400 –на створення освітнього середовища відповідно до концепції «Нова українська школа» та вимог часу;
    • 100000 – на придбання меблів;
    • 10000 – проведення експертизи проектно-кошторисної документації на реконструкцію шкільної покрівлі;
    • 500000 – перший видаток на співфінансування ремонту даху (всього з бюджету сільської ради планується виділити 1 350 000 гривень). Загальна вартість реконструкції по кошторису – 4500000 гривень.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізуються дерева, кущі. Фарбується огорожа, бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, братській могилі, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

12. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів - предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально – виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Мережа Інтернет дає можливість користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти, сайту обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. Проблеми обговорюються й приймаються рішення.

Основними формами спілкування є наради, засідання шкільної ради, батьківські збори, індивідуальні бесіди, інформування.

Кiлькiсть переглядiв: 191

Коментарi